KELEBEK KEBAB

Recentebeoordeling


3 sterren uit 2147 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kelebek Kebab. Meer weten? Ontdek meer

16 jun 2026 om 1:26 Snelle en warme levering maar smaakte alsof het in oude vet is gebakken.
15 jun 2026 om 23:30 Doner fena degildi ama lahmacunlar resmen pismemisti yenebilecek durumda degildi. Saygisizilik
10 jun 2026 om 14:54 Niet voor herhaling vatbaar!
6 jun 2026 om 19:56 De inhoud op de site klopt niet helemaal en bij verkeerd voorbereide bestellingen worden geen compromissen gesloten met de klant omdat de medewerkers het “zonde” vinden van de verkeerd bereide bestelling.
2 jun 2026 om 4:30 it was cold and tasteless, never again
2 jun 2026 om 2:29 bezorger respectloos,
26 mei 2026 om 23:42 er staat 1+1 vervolgens word er maar 1 van bezord op moment dat ik er iets van zeg krijg ik in heel gebrekkig nederland te horen ik weet van niks en rijd de man weg
17 mei 2026 om 22:53 Snel!!!
16 mei 2026 om 20:21 Lekker, warm en sneller dan aangegeven.