KELEBEK KEBAB

Recentebeoordeling


3 sterren uit 2147 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kelebek Kebab. Meer weten? Ontdek meer

2 jun 2026 om 4:30 it was cold and tasteless, never again
2 jun 2026 om 2:29 bezorger respectloos,
26 mei 2026 om 23:42 er staat 1+1 vervolgens word er maar 1 van bezord op moment dat ik er iets van zeg krijg ik in heel gebrekkig nederland te horen ik weet van niks en rijd de man weg
17 mei 2026 om 22:53 Snel!!!
16 mei 2026 om 20:21 Lekker, warm en sneller dan aangegeven.
6 mei 2026 om 4:41 i see u