Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kelebek Kebab. Meer weten? Ontdek meer
Aykut
16 jun 2026 om 1:26
Snelle en warme levering maar smaakte alsof het in oude vet is gebakken.
Enes
15 jun 2026 om 23:30
Doner fena degildi ama lahmacunlar resmen pismemisti yenebilecek durumda degildi. Saygisizilik
Mutlu
10 jun 2026 om 14:54
Niet voor herhaling vatbaar!
Hussein
6 jun 2026 om 19:56
De inhoud op de site klopt niet helemaal en bij verkeerd voorbereide bestellingen worden geen compromissen gesloten met de klant omdat de medewerkers het “zonde” vinden van de verkeerd bereide bestelling.
Chema
2 jun 2026 om 4:30
it was cold and tasteless, never again
Brian
2 jun 2026 om 2:29
bezorger respectloos,
Daan
26 mei 2026 om 23:42
er staat 1+1 vervolgens word er maar 1 van bezord op moment dat ik er iets van zeg krijg ik in heel gebrekkig nederland te horen ik weet van niks en rijd de man weg
Orkhan
17 mei 2026 om 22:53
Snel!!!
NS
16 mei 2026 om 20:21
Lekker, warm en sneller dan aangegeven.