Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kelebek Kebab. Meer weten? Ontdek meer
Chema
2 jun 2026 om 4:30
it was cold and tasteless, never again
Brian
2 jun 2026 om 2:29
bezorger respectloos,
Daan
26 mei 2026 om 23:42
er staat 1+1 vervolgens word er maar 1 van bezord op moment dat ik er iets van zeg krijg ik in heel gebrekkig nederland te horen ik weet van niks en rijd de man weg
Orkhan
17 mei 2026 om 22:53
Snel!!!
NS
16 mei 2026 om 20:21
Lekker, warm en sneller dan aangegeven.